Infojobs, oh Yeah!!

És divertit buscar feina a Infojobs. Sempre hi ha ofertes que et sorprenen… com per exemple una empresa que busca una dependenta que tingui “buen rollo“, algunes que no volen “mal rollo” o alguns que diuen que la feina és avorrida. Al menys són sincers.

Les feines més curioses són:

  • Ets pessimista de mena?? Doncs ara ja tens la oferta de la teva vida!! Ja pots treballar en una funerària, o fins i tot de inhumador, abans dit enterrador (inhumador és més fashion, oi?). A més, els clients no es queixen.
  • Que no et fa el pes? Doncs si t’agrada Internet, pots fer de supervisora de chat! Juer, això si que és de puta mare!
  • Que el que vols és cobrar 25.000 peles la hora?? Doncs et fas figurante i llestos !! (És la feina més ben pagada que he trobat en tota la web)
  • Ara, que si el que vols és algo original, sempre pots ser…

Us juro que és cert! Mireu!

“Estudios: Graduado Escolar”
“Experiencia: No Requerida”
“No se precisa belleza física sino
que se tenga las medidas exactas”