La calor fa fer coses rares

A Itàlia han decidit que això que els cavalls es facin caca pel carrer és lleig. Així doncs, han deixat les pizzes i la màfia per un moment, i s’han posat a buscar una solució. Fent ús de la seva intel·ligència i del seu profund enginy, han pensat posar-los-hi panyals. És una molt bona idea, i molt còmode. Després de tot, l’hipopòtam de Dodotis també en portava no? Així el cavall acumularà tota la caca empastifada al cul mentre es passeja.

Atenció: Aquestes decisions són per culpa de la calor que fa !! Amb aquesta calda un no pot pas pensar amb claredat. Per exemple, ahir, un iaio de 73 anys que va ser atacat per un Lleopard, va decidir matar-lo amb les seves mans. És un clar exemple que la calor no deixa pensar bé. Com se li va ocórrer al pobre Lleopard atacar a un poderós iaio??

Bé, aquesta tarda, en Jun viurà la revetlla!! Quins nervis, oi?? Hi haurà petardos, petardes, i petardíssimes!! u_u

ÚLTIMA HORA: Mariano Rajoy acaba de ser pare per segona vegada! Ole! El pobre noi es diu Juan, pesa més de 3%… ai, vull dir 3 quilos, i ha nascut a BARCELONA! A la Dexeus! Ja veus quina cosa! Això el fa català?