L’últim capítol de Doraemon!!

Què seria d’aquest món sense les llegendes urbanes?? Uooo, aquestes històries rollo Sorpresa sorpresa + Ricky Martin + Melmelada amb un punt de mal rollo, una mica de morbo i a poder ser, la mort d’un innocent.

Doncs la última que m’ha arribat (m’ho han dit 3 persones aquesta setmana) és la del suposat CAPÍTOL FINAL DE DORAEMON!! Oleee, oleee!! I m’he posat a buscar per Internet. La llegenda en si fa aaanys que rula per la xarxa. He trobat com 400 finals diferents, però els 4 típics són els següents:

Versió “políticament correcte”: Els viatges en el temps dels gats robot es prohibeixen per alterar la història. En Doraemon torna al futur i deixa a en Nobita.

Versió “tot era un somni” light: A l’últim capítol, en Nobita es desperta. Tot era un somni! Ai ves quina cosa més original.

Versió “tot era un somni” freakie: Igual que l’anterior però asseguren que en Nobita és un nen amb (càncer, leucèmia, autisme, sida, cadira de rodes, tetraplègic) que no te amics perquè està hospitalitzat en un hospital, i que en Doraemon és un peluix que te a la tauleta. Quan es desperta i se’n adona de tot, es fot un tret al cap.  Aquesta versió va ser tant difosa que fins i tot hi va haver manifestacions a la cadena de tele que ho emitia, i varen haver de fer un comunicat dient que era més falsa que un dura sevillano.

Versió “al Doraemon se li acaben les piles”: Pues eso. Al gat còsmic se li acaben les piles. En Nobita va al futur per buscar piles noves i li diuen que si els hi canvia, se li esborrarà tota la memòria (un robogat només amb memòria RAM? Síi home, i què més!! Juas! I no te ni un trist backup??) i que oblidarà tot el que ha viscut amb ell. Total que en Nobita decideix que ell inventarà una forma de canviar-li les piles sense esborrar-li la memòria, ja que seria com esborrar-li l’anima. Es posa a estudiar, comença a aprovar, a treure bones notes, es casa amb la Shisuka, crea una companyia d’Inteligència Artificial i 30 anys després arregla al Doraemon sense esborrar-li la memòria. En Doraemon li diu “Felicitats Nobita! He estat esperant aquest moment durant molt de temps”. Pillat, eh?

Cal dir que hi ha finals que he llegit que m’han fet moooolta gràcia… alguns de molt paranoics (en Doraemon pilla la lepra i es disol en una piscina gegant, on després cau en Nobita que es fa lluitador de Sumo) com d’èpics (en Nobita és un soldat de la segona guerra mundial) i alguns fins i tot dibuixats, com el de la pistola que soluciona problemes

Concretament en aquesta pàgina hi ha uns 80 finals diferents. N’hi ha que són genials!! XD XD  A la Gent se li va moooolt la flapa u_u Evidentment que la sèrie NO te final, però és divertit buscar totes les possibilitats que s’ha inventat la peña!

El que SÍ que te final és el de la primera entrega de Harry Potter. Ja he acabat el còmic i l’estic “entintant” amb Freehand! Més noticies… aquesta tarda!