Setmana surrealista O_o’

Juaaaaaaas, juas, juas, juaaas!! REQUETEJUAAAAS!, juas juas! Estan fatal fatal! Però malalts del tot, eh?? Lo flipo! No reia tant des del capítol de Mc Gyver… diuen que riure és bo per la salut, oi? O era allò altre?

En fi, avui, com que veig que aquesta setmana tot plegat va de coses surrealistes, us deixo aquí la falca publicitària que els del PP passen per Andalusia aquests dies… ojo al que diuen… és destornillante. Podeu escoltar un parell d’anuncis, tot i que el meu preferit és el primer… ojo el diàleg:

Home: Sabes que si nos vamos a vivir a Cataluña, nuestro hijo tendrá que estudiar en Catalán?
Dona: Comooo?
Home:  Lo que oyes! Que en Cataluña es obligatorio estudiar en catalán! Y no se puede en español, que es la lengua de todos!
Dona: Y porqué??
Home: Porque Zapatero lo consiente, y Chávez lo apoya!
Veu en off: El pacto de zapatero con el nacionalismo catalán, perjudica a los andaluces
Fixeu-vos l’accent “andalús” que tenen els que parlen.

El més fort de tot, és que jo tinc amics a Salamanca, i a Andalusia, que flipen tant com jo. Els polítics i els mitjans s’estan passant un pèl, no? En fi… jo crec que en realitat el món és boig! O potser és que el nostre personatge més satànic hi té alguna cosa a veure? Ah… qui lo sap!


…el món és boig, boig, boig!

Aquest cap de setmana… les últimes 48 hores per votar…

97 noms
i 1.099 vots

153 noms
i 1.607 vots