Anem accelerats

sexy.jpgAvui al Zapping hi ha un fotimer de coses, o sigui he passeu-vos i gaudiu! :) Comenceu el dia fent aquest test de puresa sexual… us dirà si sou purs, casts i si arribareu verges al matrimoni com la Britney Spears o la Verge Maria, o si sou uns pervertits com l’Ivan.

Si ets noia (no només de cervell, sinó del tot) i el resultat és el màxim, tinc una bona noticia per a tu! Ja et pots casar en boles! (Per cert, et pots fer un tattoo com aquest, i enviar-me’l per mail? Gràcies! u_u )

I si tens el màxim resultat i ets un tio, també tinc una bona noticia per tu… ja et pots endur les pelis porno al paradís! (i no cal que feu lo del tattoo).

Sí, sí.. ja sé el que esteu pensant… “Oh, Jun… avui els continguts del DVG són molt picants i picarescs. . . que atrevit que ets… jo que només gaudeixo llegint la Bíblia a lo Flanders, i fent campionats d’avions de paper… hauries de posar més coses sobre els valors ètics i morals, i discursos del nou Papa de Roma

Però sabeu què passa? Que des de que m’he apuntat al gimnàs, vaig una mica… accelerat… u_u