Diu la tradició popular que la gana és llesta. Sabeu com estic connectat a Internet, en aquests moments? Doncs marcant un 901, a través d’un telèfon mòbil, que he connectat al portàtil, a través d’infrarojos! I funciona! O_o’ Aquí teniu la foto de l’invent.
El principal problema és que vaig a 9,6kbps, però bé, algo és algo… al menys puc fer un post. He de donar gràcies a Arsys, que m’han donat tota la informació per a poder connectar-me a través del mòbil, i he de maleir els ossos a Timofònica perquè “aún no le podemos decir cuando tendrá la conexión disponible“. QUE CABRONS! I mira que els hi he explicat que era una qüestió de VIDA o MORT!!
O sigui que ara estic connectat a través del Nokia, sense cap limitació de mobilitat… això fa pensar, eh? Segurament que d’aquí a uns anys, quan la velocitat d’internet a través de mòbil sigui la mateixa que l’ADSL (i no la merdeta que tenim ara, per molt que et diguin que és igual de ràpid) i estigui a un preu assequible, connectar-nos des de qualsevol lloc, només amb un portàtil de la mida d’un llibre! Us imagineu? Uoooo! Jo ho vull ja!! El futur és aquí!
En fi, avui no m’entretinc més, que això no és tarifa plana, i em sortirà per un ull de la cara (és trucada de mòbil… O_o’) o sigui que piro. Passeu-vos pel Zapping, que avui hi ha de tot. A més, ahir el vídeo que va enviar l’Eli va tenir tant d’èxit, que avui n’ha enviat un de nou! (Gràcies Eli!! ^_^) Ja sabeu que podeu enviar coses pel zapping aquí, oi? Pues apa, fins ara! Vaig a trucar a timofónica again! (Truco cada hora… hehehe… conseguiré la meva connexió!!)