Ja és dimecres! (com es nota que el dilluns va ser festa, eh?) El cap de setmana ja és a la vuelt de l’esquí! Ole, ole! Per a celebrar-ho, avui poso aquest DVG pels puestos de Òrrius, que m’envia la Llum! Moltes gràcies! ^_^
I a més a més, ja podeu llegir la nova crítica comiquera del Jan, que avui ens parla d’un còmic de Spielgman amb la temàtica del 11-S.
I ara, parlem de l’actualitat! I és que aquest matí, Tom Cruise i Katie Holmes ja han tingut una filla (a la que han batejat com a Suri). La pobre nena, que no té la culpa de tenir els pares que li han tocat, ha nascut en un part silenciós (sense calmants), ja que el seu pare és fanàtic de la cienciologia, la religió aquella que diu que Jesús era un extraterrestre. Però això no és tot! El més asqueroset del tema, és que Tom Cruise, després del part s’ha menjat la placenta! Argh! Per favor! Però quin
fàstic! Heu vist mai una placenta? Aquest tio és boig! Boicot! Mai més de la vida penso anar a veure una peli seva. Punt. Mai. Tom, tio… fots fàstic.
I parlant de tontos… avui parlaré d’un estudi científic que han fet a la Universitat de Leuven (Bélgica). Atenció, perquè han deduït que els homes perden el cap per les dones. Senyors… calia, fer l’estudi? Ja se sap, això! És més vell que l’anar a peu! Això ha passat sempre a tot arreu! (menys a Indonesia, que són raros). I si no us ho creieu, només heu de llegir aquesta enquesta, on es revela que la meitat dels espanyols, tenen o han tingut una aventura a la feina! Uala! La meitat! Ole, ole!
En fi, que el doctor Dewitte, de l’estudi científic aquest, diu literalment dels homes que “Si no hay ninguna insinuación sexual, se comportan con normalidad, pero si ven imágenes sexuales se vuelven impulsivos”
I vosaltres què en penseu? Realment les dones porten de cap als homes?
PS: Avui al Zapping, descobrireu el regal perfecte de
Sant Jordi per controlar a la nòvia les 24 hores del dia! O_o