L’skyscreamer és ni més ni menys que una súper pilota de futbol, on va un i s’hi posa dins, i et xuten a 170 km/h. L’invent és d’Adidas, i s’ha fet per promocionar el Mundial (sabíeu que hi ha un mundial? Casi no ho han dit per la tele) i de pas, fer publicitat. Aquí podeu veure’l:
En un principi anava suelta, però és clar, era un problema perquè cada vegada havien d’anar a buscar la pilota a la quina forca (altrament dit, quinto coño). A més a més, a vegades es colava als arbres, trencava alguna finestra, o esclafava algun cotxe. Així que li van posar les cordes elàstiques. Ara és molt més còmode.
Per cert, i parlant del Mundial, tal i com hem anat dient en les últimes setmanes, aquest campionat de futbol té un munt d’efectes col·laterals! Per exemple, el cas dels sex shops de Croàcia que han multiplicat la venda de vibradors. A més a més, fa que les parelles s’enfadin (no m’estranya gens), que la BBC multipliqui audiència emetent-lo SENSE comentaris, és també la principal causa de les putes barates, i a més, fa que la gent es despulli. No està malament, eh?
Però jo vaig més enllà! Jo crec que el mundial és el principal causant de coses “estranyes” que estan passant últimament, com per exemple cabres que condueixen motos (a més, portava casco!), aranyes viciades al ADSL, i fins i tot, els lladres de bancs tornen els diners amb interessos! Com diria l’Obelix… estan boigs, aquests… humans.
PS: Avui, al Zapping… Google, invisibilitat, mala llet,
publicitat creativa, ràbia, i a la nit… femme fatale!
PPS: Afegeixo un logo de Guilty, i els marges
que s’han de deixar a la revista! (2 cm)