Ole, ole! Avui a les 14:26 ha començat l’estiu! O al menys tècnicament, perquè de fet, amb el calor que feia últimament, per mi ja fa setmanes que ha arribat! Diuen que durarà fins al 23 de setembre, a les 06:30. Avui serà el dia més llarg d’aquests 3 mesos, ja que el sol ha sortit a les 06:44 i es pondrà a les 21.48.
Però apart de l’estiu, segons el calendari deuvosguardenc, avui també és el segon dia de selectivitat! O sigui que aprofito per desitjar molta molta sort a tots aquells que s’estan examinant, i que els hi vagi molt molt bé! De fet, sembla ser que ahir, va ser bastant fàcil, al menys l’examen de llengua, on els estudiants van haver d’escollir entre un text de Mercè Rodoreda i un de Frank Rijkaard. El resultat? Va guanyar el barça. (Per cert, quan jo vaig fer la sele, em van preguntar perquè la paraula “mà” porta accent. u_u)
Evidentment, d’anècdotes n’hi ha un munt, com la típica professora que diu que tothom apagui els móbils, i li sona el seu, que a Mataró es van haver d’examinar sense taules, i que un alumne va haver de sortir a corre cuita de l’examen (com diu aquella cançó del Sabina) per un violento ataque de tos. I sembla ser, que aquest any, la xuleta preferida per tots els alumnes ha estat l’MP3, seguit dels mòbils i la PDA. Evidentment, les tècniques clàssiques com el boli bic, el cambiazo, o la xuleta dins la roba (utilitzada preferentment per noies a l’escot i a la faldilla) també han repetit aquest any! I vosaltres… heu fet mai xuletes? Les esteu fent ara? Les fareu demà?