Aquests dies vaig de cul!
Estic preparant el dia K, i quasi no em deixa temps per a res més! Serà sonat! Entre això, la revista, el zapping i les tires còmiques, fa temps que tinc a la pobre Cristina en stand by (no patiu, que tornarà aviat). Fins i tot ahir em vaig oblidar completament d’actualitzar la llista de la revista i de penjar les 5 pàgines del Harry Potra! Però tranquis, que avui ja està tot… anem a repassar:
Per començar, aquí teniu la llista definitiva de pàgines i col·laboracions de la revista “I SI CALLES LA BOCA”, del Saló del Manga. Si no sortiu, aviseu-me immediatament! En principi ja és la definitiva, tot i que sempre es poden fer modificacions. Tampoc feu gaire cas a l’ordre de les pàgines. Ara per ara, el que importa és saber si hi apareixeu.
A més a més, aquí teniu les 5 pàgines que us vaig prometre de Harry Potra i la Cabra Secreta!! Us recordo que també podeu consultar el Diccionari de Termes de Harry Potter, que és el primer (i únic) diccionari en català de la saga de la Rowling. Actualment té 1.618 entrades, i la seva autora és la Grace Mary Newgrange.
Pel que fa a l’actualitat deuvosguardenca, podem destacar que el fòrum de les coses que fèieu quan ereu petits està molt actiu, que les noies estan més revolucionades que mai, i han obert un fòrum de tios mazizos, que la Sònia i el Ferran han suspès el test de puresa, i que en Daniel ens envia aquest magnífic DVG artesanal. Moltes gràcies!! Ah, per cert… avui és el cumple de harrygirbes, ralau, i Victor&Anna!
I pel que fa a temes extra-deuvosguardencs, passeu-vos pel Zàpping si voleu veure el nou iPhone de Mac, anuncis premonitoris, anuncis sensuals, núvols creatius, com demanar tot el menú (sí, sí, tot!) en un Mc Donalds, i evidentment, la ració diària d’anuncis sexy que apareixeran en horari no protegit! Apa! A disfrutar!