Cada vegada m’és més difícil fer la carta als reis. El problema és que aquelles coses que vull, ja me les compro jo durant l’any, i allò que no puc comprar, és perquè és massa car, i tampoc no ho puc demanar perquè els reis m’enviaran a la merda. Així doncs, em veig obligat a demanar coses dins d’un pressupost standard, que ni em fan falta ni em convencen. A canvi, em gasto un paston en regals que els meus amics i parents demanen, però que tampoc no necessiten ni volen, ja que els passa el mateix que a mi. D’aquesta forma, m’acabo gastant les peles que em podria gastar en comprar-me un bon regal per a mi, en tot de regals més petits que no agradaran a ningú.
De tota forma, heu de pensar que els reis mags mai han estat el que semblen… analitzem sinó la seva denominació “REIS” per una banda, i “MAGS” per l’altre. Per començar, fixeu-vos que en anglès NO són reis! Es diuen “The Three Wise Men“, o sigui els tres savis. A més, si fossin reis anirien a esquiar a Baqueira, i no a fer el capullu amb camell. Per tant, res de reis!
I ara analitzem el tema “mags“. Algú ha vist les seves varetes? O la seva capa? O algú els ha vist fent mai un trist expeliarmus? No! Ni tan sols han s’han matriculat a Hogwarts! D’altra banda s’haurien espavilat més amb allò de seguir l’estrella, i haurien anar amb escombra, o teletransportant-s’hi, i no amb el coi de camell, que mira que és lent, eh?
I per acabar… analitzem la merda de regals que li porten al fill de Déu! Que mira que s’ho podien haver currat una mica més, no? Que és el fill de Déu! Encara que només fos per quedar bé amb son pare, no?! Pos no. Or, incens i mirra. Mira, l’or passa…. però l’incens i la mirra són una merda. I pel colmo, resulta que és un estimulant!! Segur que ho van comprar al camell, mentre venien de camí. O sigui que per part meva, els reis mags, ni són reis ni són mags, ni res.
I ja posats, parlant del Nadal, us proposo que pregunteu tot allò que sempre heu volgut saber sobre el Nadal, i mai us heu atrevit a preguntar! Entre tots intentarem resoldre-les! Heus aquí alguns exemples:
1 – Perquè l’estable no té porta?
2 – No n’hi podria haver posat una son pare, que és fuster?
3 – No podrien haver tret el bou i la mula per a fer-ho més higiènic?
4 – L’estrella dels reis era fixe? Llavors perquè sempre la dibuixem amb cua?
5 – L’estrella dels reis era fugaç? I els reis la seguien amb uns camells de mé?
6 – Perquè Josep i Maria van tant abrigats, i en canvi tenen el nen allà despullat?
7 – Perquè si el nen neix el 25 de desembre, es comença a comptar després de crist el dia 1 de gener? Què passa? Que del 26 al 31 no era després de crist?
8 – Perquè es diu Jesús de Natzaret, si va neixer a Betlém?
9 – Qui es va quedar la fusteria de Sant Josep? Gepetto?
10 – Perquè els peces beben en el rio? I què beuen? Un botellón?