Kadingirs pels puestos

En Joan Victor i l’Anna, un parell de deuvosguardencs de tota la vida, que han passat el Nadal a Bilbao, van trobar en una botiga del casc antic de San Sebastian el mític Ceptre de Zink (el llibre, no el ceptre), i li van fer una foto la mar de cuca, que aquí us adjunto.

El cas és que m’han proposat de fer una mena de concursillo rollo “DVG pels puestos” en versió “Kadingir pels puestos“, i la idea m’ha agradat.

Total, que tots aquells els qui trobeu un Kadingir por ahi, ja sigui en un quiosc, llibreria, papereria o el que sigui, feu-li una foto i envieu-me-la! Entre tots els guanyadors sortejarem un “Senor de Zapp”, que és no more no less, que la segona part!! (bé, si el guanyador no té la primera part, el pot canviar per aquesta, clar).

I ara que ja m’he acabat LOST, tornem al dia a dia, i repassem aquelles seccions mítiques del DVG!! Comencem pel Zàpping, que avui porta animacions, aquaris, Simpsons & Futurama versió manga, un gos que fuig de la justícia, unes cabres que pugen arbres, un tigre que pega als nens, un tigre que fa petons, 230.000 volts, i d’aquí a una estoneta, una pluja de meteorits!

De la seva banda, el TecNovetats us linka 300 aplicacions per Windows, com veure la tele per Internet, jocs d’ubuntu, un software per col·locar aplicacions de windows al pendrive, i moooltes cosetes més :D

En eldiarivermell d’altra banda, també han passat els reis, i li han portat a la MiA una joguina de Durex. Això deu ser perquè durant l’any ha estat molt bona dolenta. I ja de pas, s’ha fet els proposits d’any nou!!

També en Jan i la Mercè han començat el 2007 amb molta empenta, alegria i il·lusió! En Jan concretament ha començat ballant i perdent tots els arxius de l’ordinador, i la Mercè fent un mega resum de la gira de Kadingir!! Doneu un cop d’ull si voleu saber els entrecijos d’una gira!

I per acabar, cap al Fòrum!! Avui podeu parlar de la tonteria que porten a sobre els americans, reptar a tots els deuvosguardencs per veure qui s’adorm més tard, o fins i tot confessar com ha anat aquesta primera setmana de cole! Ah, i recordeu que si voleu xatejar, aquí teniu el XAT DEUVOSGUARDENC en fase BETA!