Uoooooooooooooooo!! Com passen els mesos, parlamordadeeeeeeeeeu! Ostres, ostres! Ja fa sis mesos del Saló del Còmic! Ves quina cosa, ein?
Bé, en aquest saló hi ha moltes novetats, però no pas meves ja que jo em prenc un any sabàtic, sinó de l’Èric, que després d’estrenar-se en el món dels fanzines amb el caòtic surrealisme del Deuvosguardille (memorable l’escena del genoidi d’ànecs), aquest cop ens sorprèn amb l’estrena d’una saga que passarà a la història… no more no less than… Perdidos… ¡y acabados!
Ja us puc assegurar que a l’obra de l’Èric no li falta anadadelollisme, i que tal i com passava amb els Potras, comptarà amb diversos cameos, des d’autors molt bons (com en Pelut), fins a alguns d’horribles (com el meu), passant per altres autors que mai ho sabran (gràcies Google Images). Bueno, que aneu a la web oficial, que hi diu més coses.
Tampoc no hi faltaran en JoTGi i la Sandra, amb la seva súper màquina de xapes xpress, que ja controlen que t’hi cagues. Han estat tot l’estiu fent bíceps i tríceps i ara estan súper musculats, i poden troquel·lar les xapes personalitzades de 5 en 5. Tal és la força que tenen, que diuen les males llengües que quan ara els hi dones la mà, et rebenten les falanges i els metacarps! Bé, de moment això és tot… seguirem informant!!